SeRSeRi_KiZ ve Melodram Özel Röportaj


GÖKYÜZÜM     13-01-21     RÖPORTAJ KÖŞESİ     610 Defa Okundu

SeRSeRi_KiZ ve Melodram Özel Röportaj

SeRSeRi_KiZ ve Melodram Özel Röportaj; Merhaba arkadaşlar yeni bir röportaj ile daha karşınızdayız. Melodram arkadaşımız ile röportaj yaptık. Melodram cana yakınlığı ile güler yüzlülüğü ile ve yardım severliği ile Radyo Ece’nin çok sevilen bir yöneticisidir.

 

Melodram

Melodram

 

(SeRSeRi_KiZ) Sevgili Melodram öncelik ile röportajıma katıldığın için teşekkür ederim. Hepimiz seni tanırız 🙂 ama muhakkak seni tanımayanlar da vardır. Onlara kendini tanıtır mısın? Melodram kimdir?

 

(Melodram) İzmir’liyim ailem ile yaşıyorum koloni halinde 😁 3 kardeşiz. Tek kız benim ve en büyüğüm. Okulda memur olarak görev yapıyorum. Arada ekstra Radyo Ece’de sahne alıyorum. 😉😊

 

(SeRSeRi_KiZ) Melodram hayatında olmadan yapamayacağın tek şey?

 

(Melodram) Hımm bir çok şey var tabi ki olmaz ise olmaz dediğim ama sanırım ailem…

 

(SeRSeRi_KiZ) Melodram insanlar seni sevmediğinde ne yaparsın?

 

(Melodram) Benim hep söylediğim bir şey var.” Sizi sevmediğimi düşünüyorsanız illaki sevmiyorumdur. Zira sevdiklerimi şüpheye düşürmem” beni sevmeyeni ben hiç sevmem 😊 ama tabi ki kimse kimseyi sevmek zorunda değil😉

 

(SeRSeRi_KiZ) Melodram Dostluk ve Arkadaşlık arasındaki ilişki de “Dost her günümüz de yanımızdadır, arkadaş her günümüz de değil” diyebilir miyiz? Neden?

 

(Melodram) Kesinlikle katılıyorum. Nedenine gelince arkadaşın ile her şeyi paylaşamazsın. Kısa ve öz olur o yüzden çok fazla beklenti içine girmezsin. Ama dost dediğin çok daha yakındır ve paylaşılan fazla olunca beklentide fazlalaşır. O yüzden her koşulda yanınızda olmasını istersiniz. İyi ve kötü günde…

 

(SeRSeRi_KiZ) Melodram Dostluk mu daha samimidir Arkadaşlık mı daha samimidir? Neden?

 

(Melodram) Tabi ki az önce de belirttiğim gibi dostluk… Çok arkadaşınız olur… Ama çok az dostunuz olmaz…

 

(SeRSeRi_KiZ) Melodram ilk aşk neden unutulmaz?

 

(Melodram) Ahh… Evet güzel soru. Her şeyin ilki özeldir ve güzeldir. Çünkü öncesi yoktur. Aşk’ta da öyle ilk göz ağrısı, ilk bakış, ilk heyecan ve belki ilk buse özel ve ilk olduğu için unutulmaz.

Ve şu var bizim zamanımız da ilk aşklar çok farklıydı. Telefon yok facebook vs. yok… Uzaktan bakışmalar süzmeler ve elden ele ulaştırılan mektuplar… Belki de evin etrafında atılan turlamalar ve yüksek ses ile dinlenen aşk şarkıları unutulmaz 😊

 

(SeRSeRi_KiZ) Melodram aşık olacağın adam da ne gibi özellikler olmasını istersin?

 

(Melodram) Aşık olacağım adam öncelik ile olgun olmalı ama aynı zamanda esprili olmalı. Akıllı olmalı ve tabi ki dürüst olmalı…İçten ve samimi… Veee temiz olmalı 😊

 

(SeRSeRi_KiZ) Melodram Aşk ile saplantıyı nasıl ayırt edersin?

 

(Melodram) Aslında her aşkın içinde biraz saplantı vardır. Kıskanılmak, ilgi ve alaka beklemek. Sevildiğini hissetmeyi istemek. Eğer tüm bu beklentiler dozunu aşar ise saplantı haline gelir. Bence en güzeli ortasını bulmak ve karşındakini aynı zamanda kendini ve ilişkiyi yıpratmadan Aşk’ı aşk gibi tadını çıkararak yaşamak… 😊

 

(SeRSeRi_KiZ) Melodram Aşk’ın kıskançlık ile ilişkisi var mıdır?

 

(Melodram) Bu görecelidir. Hani derler ya seven aşık olan kıskanır diye… Ben kendi adıma kıskanç biri değilim. Çünkü dürüst biriyim. Karşımdakine o güveni verdiysem ve aldıysam gerek yok diye düşünürüm. Ama itiraf etmeden de duramam kıskanılmak güzel bir şey… Dozunda olursa ve sonu tatlı biter ise 😉

 

(SeRSeRi_KiZ) Melodram çok seven çok mu kıskanır? Kıskanmayan sevmiyor anlamına mı geliyor?

 

(Melodram) Hayır buna katılmıyorum. Gereksiz kıskançlıklar aşkı bitirir. Ben kıskanmıyorsam sevmiyorum anlamına gelmez ki… Bilakis karşımdakini tanıdığımı ve ona güvenimi gösterir.

 

(SeRSeRi_KiZ) Melodram röportajımın son sorusuna gelmek istiyorum. Hayalinde ki erkek tipi nasıl ? Senin favori erkek tipi görünüşü ? 🙂

 

(Melodram) Ayy şimdi şaaptım işte 😊😊 heyecanlandım. Hımm diyeyim… Kaslı, küpeli ve dövmeli mövmeli… 😁 Tabi ki bu işin esprisi. Adam olsun benim olsun…

 

(SeRSeRi_KiZ) Melodram röportajıma katıldığın için sana çok teşekkür ederim canım… Radyo Ece Ailesi olarak ömür boyu mutlu olmanı ve yüzünden gülücüklerin hiç eksik olmamasını dilerim.

 

(Melodram) Çok teşekkür ederim Aşk. Sizin ile olmaktan dolayı çok mutluyum. Kızları öpüyorum… Beyler hürmetler…

 

 

SuLtanLarın DinLediği Tek Radyo RadyoEce

 

Canlı Radyo Dinle adresimiz https://www.radyoece.com/da siz değerli dinleyicilerimizi Kaliteli Radyo Sohbet odalarımıza davet ediyoruz.

 

SeRSeRi_KiZ ve Melodram Özel Röportaj

SeRSeRi_KiZ ve Melodram Özel Röportaj

 

 

Bu röportaj RadyoEce.Com’a Ait Olup Çalma Kopya Etme ve Kötüye Kullanım Yapanlar Hakkında Yasal Süreç Başlatılacaktır…

Bu yazımızı beğendiyseniz, bu kategoride yer alan SeRSeRi_KiZ ve afk Özel Röportaj başlıklı Canlı Radyo Dinle ve Radyo Ece konularında bilgi veren bir önceki yazımızı da okumanızı tavsiye ederiz.

,

Yorumlar (80 Yorum)

    Ayy Melodram şaaapptım heyecan:)) sevgili Melodram soylesin guzel olmus hersey gönlünce olsun. Iyiki varsin.

    efenim diyeceğim çok şey var aslında emmeeeee gısa kesecem:))iyiki varsın iyiki benim cancazımsın ..la kovboy gibi duruyon hee atımı getirin sefere çıkcam der gibisin:)) seviliyorsun can dostum anam bacım herseyim gaybol:))

    oy oyyyy soparimmmmm demeden edemiyecegim .canım benim. seninle ne kadar ortak noktalarımız varmış meğer.harika birisin seni seviyorum .soyleşinizde harika kutlarim sizi mutlu günler diliyorum canım

    GuzeLmi MukkemmeL mi Bir Ropörtaj oLmus desem biLemedim .) Harika Emeklerinize yüreklerinize Sağlık Efmm

    DeLikanLi

    Melo-dram çok güzel roportaj olmus. emeginize sağlık.

    Melodram denince yüzümde bir gülümseme oluşuyor; ki emin olun her insan bu etkiyi sağlayamaz.
    Hakikatten iyi ki tanımışım dediğimsin.
    Hani derler ya ”en güzel gülen, en iyi acısını saklayandır” ki bunu hisseden anlar
    Melodram radyo yayınlarını çok eğlenceli keyifli yapar en hüzünlü anını bile anlatırken muzip ve neşeli anlatabiliyor belki de en sevdiğim yönü
    Harika röportaj olmuş (bu arada serseri kız her röportajın bir diğerinden daha da iyi oluyor keşke diyorum sonlarda mı röportaj yaptırsaydım : )) emeklerinize sağlık çok teşekkürler..

    Ablaların gülü, çiçeeeğimiz bizim çok güzel bir röportaj olmuş… Her yerde ayrı bi tatlısın ablacım… Sevgiler… SetiKaaN

      Abla şu Aşık olacağın adam sorusu var ya (: ondan bulursan bize yolla fabrikasyon yapıcaz çok bekleyeni var. hahahahahahaha ::D:D:D:D:D:D:D:D

        Melodram

        hahahahaha serdarimmm canimsin ablamm he gozunu acc bulursan kenara ayirrrr 😊😊

    Emeginize yüreginize sağlık cok güzel bir röportaj olmuş tipe bagya pehhh silahıda var dır bunun şimdi kovboy gibi 🙂

    Turk kasindan bahsediyon degilmi :o) kanka simdi herkez adamim diyo onemli olan herif olmak . Birde arkadaslik mi kankilikmi :o))

    şerife gülsen bayrak

    melodram mmmmm çok içten bir röportaj olmuş mucks

    sevdiklerini süpheye düşürme hiç emi, güzel röportaj teşekkürler okumamıza sebep olduğunuzdan ötürü efemm.

    Leo bile yorum yapmis.aglamak istiyorummm.d.d.d canimmm cancagizimmm melosummmm en en en en bi sevdigim <3 gonlu guzelim cok seviyorum seni cokk. Roportaj icin tskler. Gonlun gibi guzele denk gelesin ins optum cok:*

      Melodram

      😊😊😊 sevdammmm caniminnn taaa ici sagolasinn bende seni cook seviyorumkiiiiiiii😘😘

    MeL ufukta kim gozukuyorr , Baktigin tarafta =))) Guzel sohbet olmuss emeklerinize saglıkk Hersey gonlunce olsunn… Teşekürlerrr..

    Kuzum benim güçlü duran kadinlari her zaman takdir etmişimdir. Sende onlardan birisin benim icin opuyorum kocaman ..

      Melodram

      Nazlimmmm canimm sagolasinn sizler gibi dostluklar oldukca sirti yere gelmez insaninn opuyorum seni kocamaaan

    Guzel bir sohbet SeRSeRi_KiZ baya ozel sohbet olmus :)))) bu guzel sohbet icin tskler ikinizede 🙂

    Melom bebem harikasin cok guzel soylesi olmus iyiki varsin senin gibi guclu bir arkadasim dostum oldugu icin cok mutluyum ummahhhh emeginize saglik.

      Melodram

      Aisammm canim hayatim herbiseeemm cok ama.cok seviyorum senii bende seni iyikii taniidimm bizim gizz 😘😘

    SeRSeRi_KiZ

    Melomm canimmm senle reportaj yapmak cok guseldi cok sey soracadimmmm ama :)))) neyseee teken yaparim:))

      Melodram

      Serserim valla tirsmadim deel ama ucuz atlattimm.Allahtan sen yaptin roportaji dusunsene bide gozyasimin yaptiginij vallaa bitmistimm seviyomm seniiiiiii 😘😘

    Guzel reportaj olmuş melos her zamanki gibi espirilerinde araya koymuşsun İzmir’in nadide cicegi tskler reportaj icin de sen benim raportajima kurban ol isine gelince anliyorsun gelmeyince anlamadim diyorsun ben köylüyüm anacim ormanda yetiştim ormanda büyüdüm şimdi sen benim yorumunda ablamzsin yavrum:))))

      Melodram

      Gozyasim 😁😂🤣 koylu olan. benim gii sen sosyete ondan dilimiz anlasilmiyo canimsinnnn opuyorumm seni kocamaaaan

    Sevgili Melodram tam karakterini yansitan bir ropartaj olmuş. DObra , sevecen, insancıl, yardım sever, pammukkkk gibim bi kalp) Aşk Hayatında basarılar 🙂 emeklerinize saglık serseri_kız super soylesi olmus..

    Melodram

    Vural cok tesekkur ederim kii. Guzel bakan guzel gorur.Sende cok guzel bir karaktere sahipsin seviliyorsun cok 😉😊

    Melodramcım hanım ağa gibi poz vermişsin maşallahh :))) bu güzel ropörtaj için teşekkürler seni tanımak güzel (:

    Çok hoş ve esprili bir röportaj olmuş. Melodramca diyebiliriz. bayıldım .. Son derece içten samimi bir diyalog olarak sürmüş . Melodramcığım seni hep sevmiştim . Sevmeye devam edeceğim canımmm benim .Düşüncelerine derin saygı duydum kendime daha yakın hissettim seni. Engin denizlerde çekinerek kıpırdanan dalgaları hatırlatan göz bebek lerini anımsatan o güzel ışıltı hiç sönmesin. Tüm güzellikler senin ile beraber olsun canım ..

    Emeginize tşk guzel bi soyleşi olmus iyi kalpli guzel kız:)

    şimdi ben herkesin yorumuna baktim ama zaten herkes herseyi solemiş bana bir parcada olsa yer kalmamiş ama guzel olmus roportajin herzaman dogru ve durust oldugun sürecede herzaman kazanan olursun guclu melo memnun oldum bende senin gibi guzel bir insanlada taniştigima memenun oldum hersey için tşk ederim emegine saglık

      Melodram

      Esrarli sen cansin yaa tesekkur ederim ki guzel yuregin icin.seni tanimak cokk guz3l 😊

    Superisi

    Melodram canım kısa süredir aranızdayım ama iyiki tanıdım senide sıcak kanlı cana yakınsın. Yapmacık değilsin samimisin o gülüşün hep daim olsun canım iyiki tanımışım seni. Emeğinize sağlık…

      Melodram

      superimmm canimmsinn bende seni tanidigima cook.memnunun guleryuzlumm tatli dillimm seviyorum seniiiiii 😘

    Biliyordum biliyordum… Gördüğümüz ve bildiğimize emin olduğumuz güler yüzlü, gülen sesli, sevecen, içten, ama gerektiğinde silahları çeken dobra Melodram. Cevaplarınla şaşırtmadın Melodram. Sen hep böyle kal. Varlığını bilmekten mutlu olduğum şeker kız. Tekrar söylüyorum hep böyle kal. O senin olacak adam gibi adamla tez zamanda karşılaşman dileğiyle… Sevgiler…

      Melodram

      oyyyyy. ben seniii yerim yerimm afelimmm canimsin guz3limm sagol bitnemmm iyiki varsinn 😘

        Sen de iyi ki varsın, moral veriyorsun, huzur veriyorsun. Biz bile böyle hissediyorsak reel hayatındaki arkadaşlarını düşünemiyorum. Çok şanslılar…

    herkes dagılsın ben x1y2 aradıgı özellik bende mevcut tanışalım.. güzel olmuş..

    Melodram

    x1y2 : )))))) tanışırız bi ara sağol şovalyeeeee

    tmm tşk ederim

    Güzel bir sohbet olmus samimi ve neseli seni tanimak cok güzel melodram cigim emeginize saglik teskkürler

    Şimdi efenimmm nerdennn baslicagimi bilemedimm ben bu kanala geldigimde bana kucak acip herseyde yardimci oldun ablam benim Iyiki varsin bu arada röportaj da bile bir insan bu kadsr mi mütevazi olur 😘 seviliyosunnn ablammm 😘

      Melodram

      canimmm benimmm her zaamn yanindayim kuzum minnakimm bende seni seviyorum kii 😘

    En Güzel Sohbetler Muhabbetler Kalbi Güzel İnsanlar İle Yapılır Derler Sende Bizim İçin Öylesin Tşk ler Tşk ler Tşk ler ..

    Melodram güzel bir roportaj olmuş ..

    Melommm keske dinliyebilseydim seni okudum ama canli canli daha bi baska olmustur eminimm….

      Melodram

      Ebrummm canimm yakinda onuda yapariz insallah 😊 canimsinnn seviyorum kiii seniiii😘

    Sesine,kişiliğine tavrina Hayranım Melodram.Seni duymak seni kanalda görmek en büyük mutluluk su monoton yaşantımda hep benle bizle kal.cok şey söylemek istiyorum ama belki bir gün sadece sana özel bellimi olur.Saygılarımla hanımefendi.

    Size kişiliğine karakterine sesine hayranım.seni kanalda görmek sesini duymak ayrı bi güzellik.iyiki benimsesin biZimlesin.cok şey söylemek isterim ama belki Birgül özel olark

    Radyo`Dinler

    Yüregine saqlık canım benim harika bir ropörtaj olmuş.Hersey gönlünve olsun inşallah . Emeklerinize saqlık

    iStanbuL

    Bazi Kadinlar kac yasinda olursa olsun icinde Kucucuk bir kiz cocugu olur. Abartili sevmelerin sirin hallerin dudak buzup Simarik sevimli Hallerin hep o kiz cocugu yuzunden.) ama o kis cocuguna en cok Ciplak Ayakla Daginik Sacla Sahilde yurumek yakismis icinden geldigi gibi davranan aklina ilk geleni soyleyen ama hep simarik hep guzelsin hep boyle kal.(O Adam Seni BuLucak.)..Notice;bu gun kanaldaki sorun. Bir Sarhosun Gazete Kagidina Sararak iCtigi Sarap Gibi Seviyorum Seni uLu orta Ama GizLi GizLi..:)

    Melodram

    Istanbul’um o ciddi ve durgun hallerin senin icindeki o guz3lligi tatliligi kapatmiyor kapatmasinada izin verme.Bana simarik diyerek hem gulumsememe hemde daha fazla simarmama izin verdigin icin seviyorum seni 😊 ben seni severken cocuk gibiyim iyiki varsin 😘😘 operim seni guzel kalbinden

    Bir Kadini Ortadan Ikiye böl…Yarisi Annedir Yarisi Cocuk..
    Yarisi Sevgili Yarisi Ask..
    Duyanlar Bunu Bilmez,Görenler Anlamaz Bunu..!!
    Yarisi Rivayettir,Yarisi Gece…. demis Cemal Süreya

    Tanima uyan sensin gada..:)sesindeki nese , kahkaha yuzundeki tebessum zorluklara karsi verdigin mucadele ve saglik ve huzur ve sevgi her daim sende kalsin senle oldun insallah..

      Melodram

      Okan yazdiklarini okuyunca diger yanim ortaya cikti duygusal yanim.cok ama cok duygulandim gercekten cansin yaa tesekkur ederim bu guzel sozlerin icin seviliyorsun ki 😊

    LaVaKaTo

    güzel bir söyleşi olmuş emeğinize sağlık canlar 🙂

    Melodramcım canım benim harika bir röportaj olmuş. Burda anlattıklarından çok daha fazlasıdır melodram .Dosttur ,arkadaştır, sırdaştır, kardeştir … Bırakın sanalı gerçek hayatınızda bile zor bulabileceğiniz insanlardandır. Seni çok ama çok seviyorum 🙂

      Melodram

      kayıpımmm sen benim canımsınnnn seni iyiki tanışımmmm her bişeyimm.senin gözlerin kalbin öyle güzelki güzel bakıp güzel görüyorsun seni çok seviyorummmm

    Albayrak

    SeRSeRi_KiZ Eline emeğine sağlik Sayende deli Melodrami tanimiş olduk 🙂

Yazı hakkında görüşlerinizi belirtmek istermisiniz?